Thursday, February 17, 2011

Ny taktik att söka jobb...

... vadå utbildning? RIMMA is da shit!

Nu ska jag ska be att få förtälla
Det är ju MIG ni ska anställa
Världens toppentjej på alla sätt
Fixar jobbet lekande lätt
Cafe Sør har äntligen hittat något speciellt
Hon som gör kaffe lite extra originellt
Så nu kan ni äntligen sluta leta
Nedan står allt ni behöver veta

Skickade mailet 00:09 inatt och telefonen ringde 11:04 imorse. Har redan varit på intervju och TADAH imorgon ska jag provjobba. Gick inge vidare med förra restaurangjobbet. Dom kastade in mig på full restaurang (250 sittplatser) andra dagen och tyckte att jag borde kirra det. Det gjorde jag icket hur fantastisk jag nu än må vara. Detta ställe verkar lite mer avslappnat! http://www.cafesor.no/ Dom har konserter, endast egna hitte-på-drinkar och 2 sidors meny som dessutom innehåller veganmat. Gillas!

Har massor med bilder från helgen i Göteborg men orkar inte riktigt tömma kameran så här kommer lite stulet. Festen som övergick till maskerad. Cissi med vinnande kostymER :) Och självklart gormade hon på med "En sån karl" åter igen.





4 comments:

Anonymous said...

Du är för rolig :). Hur kan man få ett jobb med ett rim-mail? Det kan nog bara hända i norge eller :)
Hoppas du har det bra kram Carina

Emma said...

Haha jadu, faktum är att jag tror att dom faktiskt läste min ansökan pga rimmet. Annars kanske dom struntar i den. Man måste ju sticka ut lite ;) Ja hoppas du har det fantastiskt Carina! Massa kramar

brutaltlagom said...

Haha, UNDERBART!!!!!!!!

Jag skulle anställa dig direkt! Jag älskar rimmmmmmmmm!!!!! Hoppas att du fått tag på ett fantastiskt kul jobb nu också=)!

Emma said...

Helt grymt jobb:)