Monday, October 12, 2009

Blidvädersgatan 56...

..är min nya adress! Nu är fröken Ödlund inflyttad och nu återstår bara ett gäng med flyttkartonger och Ikeakassar att packa upp. Tänk att även fast man inte äger något så har man ändå sjukt mycket prylar. Dock snabbaste flytten jag varit med om hittills, 2 timmar tror jag att det tog! Sjukt smidigt, och det har jag Ojjas, Ejja och John att tacka för. TACK! Tänka sig vilka underbara vänner man har som ställer upp och bär divansoffa sex våningar när hissen är för liten. Galet underbara!

Nämen jag har kokat kaffe, vart är besöket med alla inflyttningspresenter?


Biskopsgården is tha place to be ;) (om det inte är så att någon är villig att byta mot en billig etta på Linné eller i Haga kanske, jag ställer upp! ;)

6 comments:

Anonymous said...

Åh härligt gumman, nu då du fota inuti lyan me så jag får se :)pöss o kram

Anonymous said...

men va hääärligt gumms! helt underbart :D

Emma said...

Jepp jag ska fota o visa så snart jag har köpt mig en kamera! :D Pussss!

ejja said...

*skratt* ja, varse stumpegump! jag kommer gärna på fika nån dag, om jag kommer in i hissen? ;) Men på lördag, då du!!! Hihi, ska bli skoj! Måste bestämma oss angående middagen bara! KRAM!

Emma said...

Jaa fika låter finnemang! Vi får pressa så går det serru haha ;) Jag tror att det går ändå kanske. Ja vad mysigt vi ska ha det! Men middagen ja, vi fixar det! Eller så är vi lata och kör på vårt första alternativ ;) KRAAAAAAM

Anna said...

Heje
Jag skulle bara googla blidvadersgatan 56 for att kolla in vilken ny postkod jag skulle ha ocksa hamnade jag pa din blogg :) Jag e helt nyinflyttad i samma trappuppgang nu gillade att de ploppade upp mitt framfor mej :)
Hoppas du trivs/trivdes har!

Anna