Monday, September 5, 2011

Hösten...

...närmar sig och känner ju inte alls så mycket klump i magen som jag normalt gör. Kanske är det för att den är helt och hållet oundviklig så det är bara att gilla läget. Mycket att se fram emot också :) Den 14:e September drar hela kollektiv Gyldenlöves till Berlin med hittills 8 personer till i bagaget. Allt började som en tävling, efter att ha kastat ring (kasta mynt är så 1800-talet) om uppdelning av lag, vilket resulterade i Helena och Elin på ena, Daniel och jag (det bästa laget så klart) på andra. Reglerna är simpla, dom som lyckas få med flest vänner till Berlin vinner något... vad det är vet vi inte än då. Men det är inte det är inte viktigt, det enda som är viktigt är självklart att vinna. Grymt bra idé för att det faktiskt ska ske något och nu är vi 12 personer allt som allt vilket inte kan bli annat än bra!

Annars är väl det mesta som vanligt, längtar efter att få resa, saknar vänner och familj varje dag men trivs också sjukt fint här i Oslo då jag även skaffat vänner och familj här. Underbara människor är dom hela högen! :) Nu på torsdag har vi spelning på Café sör och jag ska ha en sololåt. Jag är redan skakig så vi får väl se hur det går med det... Kul att utmana sig själv lite antar jag.

Här har ni la familia:





Personalmiddag som var ett enda långt vackert tal från alla till alla, med åtskilliga skålar:













Vinnarlaget:







Kärlek till er alla från mig alla!

1 comment:

Jenny said...

Grymt med spelning emma och ännu grymmare med sololåt! :) det kommer gå som en dans! Kramar!