Friday, October 21, 2011

Dags igen...

...antar jag! Var på tok för längesedan det blev någon anteckning alls på denna sida. Eller ja, alla sidor på internet överhuvudtaget, men denna bör ju prioriteras eftersom den eventuellt läses av diverse intresserade människor. Hur som, ikväll har vi hängt på museum. Tekniska närmare bestämt. Har kommit fram till att fy vilken kall kropp jag har, vilka konstiga hjärtslag, men sicken grym reaktionsförmåga! Den är väl ändå viktigast eller??

Sen senast...vi drog ju till Berlin:


Och Elin fann äntligen sin andra hälft...

..Jag fick ÄNTLIGEN träffa min fantastiska syster igen OCH äta glass.

Danne fick ÄNTLIGEN in ett pringelslock i munnen, good for you Danne.

Han har lika stor mun oavsett...

Vi posade så som man ska göra..

Vi samlade det kärvänliga gänget i en enda stor kärlekskram..

Vi festade...

...och festade...

..och festade...

Sen somnade vissa. Som för exempel Helena och Daniel, som kanske är det sötaste paret i världen. Dom somnar hur som helst, när som helst. Och man kan se ganska klart och tydligt vem som faktiskt accepterar att "nej nu är jag trött och måste sova" och vem som tänker "nej jag är inte trött, jag ska vara vaken lite till" och sedan bara somnar oavsett.

Som sagt...

Sen badade vi bubbelbad i en alldeles egen lägenhet på 120 kvm!! Whatuuup?!

Fick träffa en efterlängtad Ramona efter alldeles för lång tid ifrån henne. NYDLIGA DU!

...ja...

Bara massor av Berlin helt enkelt...

Fantastisk resa med massa mys, massa häng och massa fest i kanske den festligaste staden jag besökt. Priset vi vann får ni se en annan gång eftersom Helena för tillfället lagt sig och tyvärr tagit med sin kamera med alla härliga bildbevis.

Nu njuts Oslo och hösten, Café sör i sitt esse. Vi har införskaffat oss ett settlers, ser fram emot december och att julpynta hela lägenheten till en enda stor julgröt. Ni vet så där varmt och mättande MEN det kan lätt bli lite för mycket. Lite för mycket är för övrigt ett sjukt motsägelsefullt utryck. Lite men mycket... aja. Hva me dere da?!

No comments: