Tuesday, March 1, 2011

Home sweet...

...home! Jag har fått heltidsjobb på cafe sör! Det händer massa nytt hela tiden, galet skoj! Har även sagt upp mig som personlig assistent, snabbaste anställningen jag har haft någonsin tror jag.
Idag har mysEmma varit i farten så här kommer lite bilder på nystädat loft, resten är fortfarande stökigt så det får ni inte se ;)



Uppifrån!

Nerifrån!

kråkslottet som vi kallar vår utsikt!

Tyg som jag har köpt i London :D Daniel klättrade upp på en träbjälke för att hänga upp det. Trodde han skulle ramla ner o dö...

Mitt alldeles alldeles egna krypin :)

2 comments:

Anonymous said...

ser ju verkligen mysigt ut där du bor! sköt om dig och va rädd om dig! kramar från mamma karin

Emma said...

Supermys :) du får svänga förbi nån gång :) detsamma ju ! Massa massa många kramar! <3