Monday, February 21, 2011

Monopol Oslostyle...

...Daniel har just klampat in på en av de dyraste och även MIN gata i Malmö med tillhörande fetinghotell och måste böta 28000:-. Så han försöker köpslå med sin stackars käresta om hur dom ska kunna stoppa mig från att få alla pengar. Hela spelomgången började med mitt skeptiska "jag har typ aldrig spelat monopol men det är säkert jääääätteroligt" (med en viss ironi såklart, that's what I do) och slutade med att jag med ett elakt flin och en smärre personlighetsförändring köpte upp mina motspelare som kämpade febrilt för att hålla huvudet ovanför vattenytan. Storhetsvansinne1. Sen var det nåt med en kamel också...



Fullbokad tjej hela veckan! Jag har kommit fram till att jag inte är en morgonmänniska för hundrasjuttiofemtemiljontesjätte gången. Varje gång jag ska börja jobba klockan 8 sover jag 3 timmar, jobbar hela dagen, kommer hem, somnar på soffan och missar träningen. Tidiga mornar förstör alla rutiner! Tacka vet jag att jobba hos dig Erica! ;)

Det andra stora i-landsproblemet är att jag har fått för många jobb. 3 jobberbjudanden på mindre än en vecka, de första två på mindre än 12 timmar. Galet! Plus att jag redan har ett...så idag fick jag lite försiktigt förklara att jag kanske måste säga upp mig... Inte lätt att vara eftertraktad! Storhetsvansinne2. Som tur är har Elin samma problem. Restaurangjobbet om dissade mig förra veckan hörde av sig igen och sa att dom ansökt om större budget för att få anställa mig. Så där tackade jag nej till 30000:-(!!!!) norska kronor i månaden. Idiot tänker ni. Pengar är inte allt tänker jag ;)

No comments: