Thursday, April 14, 2011

Hemsedal i bilder...

Okej, fjällresa med 3 av 4 roomies + 9 till dårar från Göteborg. Eftersom den 4:e roomien inte fick följa med så fick hennes alterego kamelen följa med istället. Och ack så han var med oss!

Helena gör ett tappert försök att klicka med kamelen genom att likna kamelen...

Peter lyckas en aning bättre...

Life is pretty fantastic...


Kamelen och Daniel ----^
12 pers i en stuga+ öl. Vi tycker om att göra saker i grupp:



Alla lägger sig på Emma och Daniel, vilken bra idé:
o
Peter känner sig som en kung...

(jag ligger längst ner, man kan se en lite bit av mitt vit-svarta linne)

Susanne badar med alla kläder på och Andreas med alla av...dom är inte som alla andra...



My big love and sjukt coola moi äger dansgolvet som alltid!
(eller vi är iallafall helt övertygade om det själva och det är ju det enda som betyder något)



En helt vanlig bastukväll eller?!

Sittlift är bättre än liseberg...



Det är min det-här-tycker-jag-om-min!



Och där låg hon...

Och där låg han...

2 av världens bästa och jag! :)

Afterski med 11 (till) galna människor.

Kamelen smygröker...(jag försökte stoppa honom Elin men så går det
när man släpper iväg de små hemifrån)

Kamelen åker snowboard:


Där kom min helg i bilder. Förstå alla blåmärken!

No comments: