Tuesday, January 11, 2011

Pfemme...

...Records - Sången (Som du har hört för många gånger)

Idag skulle jag ju ha gått ut genom dörren det första jag gjorde. Tråkigt nog gjorde jag inte det och nu är klockan lite väl mycket för att börja yra runt med en hal bil. Så summa av denna dag är att jag har ringt slut mina pengar till olika arbetsgivare i Norge. Hittade en alldeles fantastisk tjej på helsenor som sa att jag kanske kan bli inkallad på olika vikariat ungefär 3 ggr/vecka när jag kommer. Låter ju lovande! :)

1 comment:

Anonymous said...

The Christmas travel plans of thousands of are in disarray after snow left Heathrow Airport all but shut. Thousands have been forced to sleep overnight in airports and there is disruption to road and rail travel with the Met Office warning of more snow ...