Monday, January 3, 2011

När man har kört...

...fullt ös medvetslös i X antal månader då tar hjärnan tydligen semester vare sig man vill eller inte. För nu har jag tusan i mig lyckats slarvat bort den! Nytt år, nya tag, nya möjligheter...eventuellt lyckas hjärn-laboratorium-männen komma på ett sätt att transplantera hjärnor och DÅ kanske man även lyckas erövra en ny sån. Bara dom inte byter ut min till någon tråkig 60-årings som är hypokondriker och bitter på livet... jag vill nog behålla min ändå kanske. Den hittar nog tillbaka efter lite sömn skulle jag gissa. GODNATT!

4 comments:

Kamelin said...

Haha, ja det är illa det här med att hjärnan stänger av dej. Du kanske har hjärnkatarr, du vet samma problem som jag fast i magen. Att den är fucked up;) haha. Men du får ta och ge den lite sömn och vila så skall du se att den funkar så kommer det bli fantstiskt sen. Jag SKALL ha jobbet på porslinsknappsfabriken!! Lätt att jag skall!!

Emma said...

hahaha jag har hjärnkatarr! Så hur blir jag av med den?! Du får lära mig allt du kan så kanske jag kan göra om behandlingen för magen till hjärnan på något sätt.
Ja och jag ska ha på Freia! Skjuter visst upp allt det här med att söka jobb hela tiden...hmmmm

Honk said...

Vaaa.. Man anar ju en fadäs här?

Emma said...

Hehe ja jo dä!