Monday, August 16, 2010

Ge mig...

...ett jobb! När jag försöker gnida tankeknölarna och komma fram till något vettigt att hitta på i höst blir jag bara ännu mer handlingsförlamad. What to do what to do what to do..?! Det finns ju massor med saker att göra, för mycket. Bo i Norge, bo i Danmark, bo i Sverige, bo i Afghanistan, rymden? Jobba på båt, rensa fisk, rensa tomglas.. ja jag hittade ett jobb där man sorterar tomglas på ett bryggeri... det är ju också en erfarenhet, möjlighet, rolighet. Vem vet, det kanske är jätteroligt. Men inget av ovanstående val känns lockande. Hur kul det än må vara att sortera tomglas.

Ynkliga 1,5 vecka kvar i finälskoNjurunda sen är jag ofrivilligt arbetslös. Lämnad, ensam, ersatt... vem vill ha mig? Högstbjudande.

2 comments:

Anonymous said...

Mitt jobb söker säljare till Göteborg och Stockholm =D http://www.saljjobb.se/vi-soker-tva-saljare-91280.html

Emma said...

Åh hur nice hade det inte vart o va arbetskamrater igen då Frida :D Men jag är ju lite osugen på det här med Sverige så jag får söka jobb där sen när jag ska flytta tillbaka till gbg då :)