Sunday, July 19, 2009

Jobbiga nätter..

..höhö vad jag är fyndig. Jobbnatt 1 av 2 avklarad. Som vanligt har jag en tendes att upprepa samma morgonrutin dagen efter att jag har jobbat. Jag åker hem, drar inte ut och springer som jag tänkt att jag ska göra, käkar frukost framför datorn, fastnar framför datorn och dricker 1/2 kanna kaffe. Kaffet dricks i hopp om att jag ska bli piggare, det blir jag inte.

Jag sitter och tittar på tåg hem till norrland men det är svindyrt :( Jag vill att någon ska köra bil med mig hem, kom igen? Sjukt att det blir billigare och ta bilen om man är 2 personer som åker än att ta tåget. Värdelösa SJ.

Jag knäppte kort på min frukost idag för jag tyckte den såg så god ut. Jag skämmer bort mig själv och äter gröt med massa frukt istället för sylt. Det är sjukt gott och mycket nyttigare ;) Jag försöker kompensera för springturen jag hittills inte har genomfört.
Ha en tokbra söndag hörni!


Bovetegröt med russin, pumpakärnor, solrosfrön, linfrön, kiwi, nektarin och havremjölk. LYX! :D

2 comments:

Anonymous said...

It looks good :D

När jag skulle upp till stockholm o fixaa visum var det mycket billigare för mamma o mig att ta flyget än att ta tåget-galet! Sen bidde det bilen, men ändå.

Emma said...

Haha GALET!